31 maja 2013

Krzyżówka dla wtajemniczonych

Rozwiązanie krzyżówki :)

1. Sojusznicze plemie Marzycieli.
2. Osoba, której nikt nie pokonał w konkursie na szamana.
3. Promuje szczotki.
4. Tostowa mysz.
5. Jedna z imprezowych myszek.
6. Cierpliwa panna.
7. Ma pająka, którego nazywa pogromca.
8. Pani.
9. Mysz, która miała sourisowych fanów.
10. Bóg myszek.
11. Brat założycielek plemienia Marzyciele.
12. Prowadzi własną firmę Company.




Osoby, które rozwiązały:
- Aniuschan
- Mesmera
- Shishapl
- Patjii

A ponieważ tak mało osób ją rozwiązało, wszystkie otrzymają nagrodę (w swoim czasie). Dodatkowo będą miały większą szansę na rangę. Skoro tak dobrze znają plemie to zasługują, nieprawdaż?

35 komentarzy:

  1. Nawet łatwa :>
    Spróbuje wygrać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć musiałam robić ją w paincie XD

      Usuń
    2. Mam wszystko oprócz tego z pajakiem ._.
      Hasło wychodzi jakieś dziwne O.o

      Usuń
    3. Hehehe ,nie ciesz się tak ,już wiem (tzn nie wiem ,zgadywałam xD) :D

      Usuń
    4. >:). Zmrok i Blask są cudownymi partnerami do pomocy >:)

      Usuń
    5. Krzyżówka nie należy do prostych dla tych którzy nie uczestniczą aktywnie w plemieniu >:)

      Usuń
    6. Wysłałam ją już rozwiazaną >:D Dotarła? Q>Q

      Usuń
    7. Dotarła i prawidłowo rozwiązana :)

      Usuń
  2. Yey, a krzyżówkę wysyłać rozwiązaną? Czy tylko hasło? ^^

    ~ Tostowa myszka xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do 10 nie pasuje Afrobizz, popraw to!

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak konkurs na krzyżówke się skończy to podasz odpowiedzi na pytania ? C:

    OdpowiedzUsuń
  6. U, ciekawe ^.^
    Ale ja już nie muszę brać udziału ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja. Nati ci już narysowała :)

      Usuń
    2. Ale możesz rozwiązać krzyżówkę, Nati poda kto rozwiązał :)

      Usuń
    3. Pewnie :D Zawsze chętna! xd
      (jak będę umiała, ale jest jeszcze czas) :)

      Usuń
  7. Wszystkie wiem oprócz 11

    ~Arys

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe. Wygraną mam w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znajoma ma pajonka? .o.

    ~ Tostuu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająka*
      Tak, chodziłam wcześniej z pająkami i podkreślałam jak się nazywają :)

      Usuń
  10. kurde wiedzialerm wszystko oprócz tego pająka nigdy bym nie pomylsal o znajomej xD

    OdpowiedzUsuń