7 marca 2014

Urodziny Saimite

Były jakiś czas temu teraz wrzucam screeny ;)
Impreza była zamówiona

 Najpierw zabawa w prophunt- czyli zamiana w przedmioty. Siedzenie w krzakach, chodzące kurczaki i latający ogień to wtedy była norma ;)
 Później gra dancedance zgodnie z życzeniem trzy rundy. Niektórzy nie wytrzymali po jednej xD
Głównie wygrywał Dawid, ale dzielna Sai zdobyła dużo poniżej 0 punktów
Mapa zrobiona przez Saimite. Tort chyba rysowany przez Tosta. Za różowa, ale skoro mapa solenizantki tonie ma co kręcić nosem tylko spróbować się skupić na czymś innym niż tle xd
 Na końcu taniec. Niektórzy nie widzieli co jest na ekranie, ale od czego jest przeglądarka? ;)
Ustawione grupowe zdjęcie :)
Nie ustawiali się specjalnie, więc nie ma wszystkich co byli xD
Solenizantka: Saimite (zamawiała)
Lua: Dawidzpl
Komentator i fotograf oraz prowadząca: Znajoma
Goście: przypadkowi- wszyscy co weszli do chatki

5 komentarzy:

  1. Nie było mnie :( sto lat! ( wiem nie będziesz tyle grała)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłem tortu, ale piękny. :3
    Wgl, ja zainicjowałem imprezę XDD
    Saju potwierdzi :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saj robiła torta dziękuję ^-^
      Potwierdzę, niech się twoja morda cieszy XD

      Saj

      Usuń
  3. *Lua: Dawidmdzpl
    *Tort chyba rysowany przez Saj.
    I na pewno przeze mnie XD
    W każdym razie, dzięki. Z tym oczojebnym kolorem tak miało być - bo ja nienawidzę fuksji, więc ją na złość wzięłam ( wut ).
    ja widziałam tylko -12, później nie miałam serca patrzeć dalej na punkty - kocham was laagii.
    A tak ogólnie, Znajoma, lubisz chodzić w krzakach... Czyżbyś kiedyś kogoś takim sposobem szpiegowała, ten teges, tfu? :3
    A że tort ładny... Ja to tam zadowolona jestem, ale robiłam to dosyć szybko i zapomniałam dodać jakich, no ten, tfu, kolorków cieniujących, no wie.
    A no tak.
    Możecie się spodziewać ode mnie jakiegoś zamówienia jeszcze w tym roku ( wutw), w tym miesiącu ( WUTW ) a nawet w najbliższym tygodniu >;3 ( WAT ;3; )
    Weehe. TEEWEEEHEEE. YAYWAHAWYAUYAWHYUYUUSAJK .3.
    Meh. Dzięki. A, jeszcze coś do Znajomej, jak nazywa sie ta gra, co ciągle nie mogłam przejść jednej mapy, bo blokowałam się jako lodowa deska z Masterem? ;_;
    Wiesz, wiem, że się na Ice cośtam zaczynało. Nuh.

    SAJ ku


    OdpowiedzUsuń