28 czerwca 2013

Nagroda dla dziewczyn, które rozwiązały krzyżówkę

Wiem, że to trochę mi zajęło, ale w końcu dostarczam wam wasze rysunki w nagrodę za rozwiązanie krzyżówki. Przypominam, że nagroda należy się Aniuschan, Mesmerze, Shishapl i Patjii. Nagrodą było narysowanie zwycięzcy, a tutaj mamy 4 zwycięzców :).
 Ten rysunek dla Aniuschan. Wiem, nie wyszedł mi kolor włosów. Aniu masz teraz taki kolor włosów. Ty mi się kojarzysz z osobą, która chce latać i poznawać nowe lądy. Dlatego też masz taką scenerię. Proszę o nie czepianie się o niedociągnięcia, to nie rysunek mistrza :)



 Mesmerę narysowałam z Afrobizzem, jej chłopakiem tfmowym. Bardzo za nim tęskni, to niech chociaż na rysunku go ma. Mesmera ciągle zmienia swój styl, dlatego też tak właśnie ją przedstawiam. Bez konkretnego tła. Mes pokombinuj sobie z tym rysunkiem :).



Shishapl chciała, żeby ją narysować w stylu zombie. Nie wiem czy ci pasuje, mam nadzieję, że tak. Dosyć długo myślałam, jak pokazać na myszce zombie i wyszło mi takie coś. Nauczyłam się wycinać w gimpie, więc powinno być bez tła. Jak chcesz mieć tło, to sobie go dodaj :)



Patjii kojarzy mi się z taką właśnie imprezową myszką. Jest cicha jeśli chodzi o rozmowy, ale jak chodzi o imprezę to ona w magiczny sposób jakoś się pojawia. Wzorowałam się na innej pracy, więc nie dziwcie się, że czujecie jakieś podobieństwo.

Dziewczyny, śmiało, skopiujcie sobie rysunki z bloga. A niech reszta wie co straciła >:)

16 komentarzy:

  1. Ojej! Jakie śliczne!
    Jesteś mistrzem! Naucz mnie tak rysować ;_;
    Ej ,a czy mi się wydaje czy Afro robi pokerface? :o
    Przez rysunek z Sziszą nie mogę się przestać śmiać XD
    Patjia tak.. Fajnie wyszła :D
    Szłodkooooo *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rysowałam wszystkie na szybko, twój Aniu narysowałam najszybciej. Miałam niezłą zabawę rysując poszczególne mychy XD

      Usuń
  2. Rysunek Patjii jest najładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. :o ja właśnie zaczynam zaznaczać ostatnie różnice i co widzę ? ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te rysunki. ;) Myszka Aniu, chociaż najszybciej ją rysowałas to wydawało by się, że najstaranniej. Dobrze została przedstawiona Mesmera. Ona naprawdę często się przebiera. :D Hah, rysunek Shishy jest bardzo śmieszny. Ale ładny :P. Rysunek z moją myszką bardzo mi się podoba. Jest piękny. -Patjii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tak to wygląda jakbym najbardziej nad pierwszym się starała XD
      To dobrze, że ci się podoba :)

      Usuń
  5. Natchnienie ślicznie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha xD Jestem potworem! O to właśnie chodziło! xD Dzięki Natch! Teraz będę się śmiać cały dzień. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że masz kosc zamiast łapy xD.

      Usuń
    2. Szybka jesteś, nie ma co XD

      Usuń
    3. No widzisz. :P

      Usuń
  7. Mój rysunek jest boski *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no Szczotka, ładnie bazgrzesz.

    OdpowiedzUsuń